Knowledge Base > Rapportages > Rapportage – Overzicht Verkoopfacturen
Het overzicht bestaat uit een 8-tal kolommen:
- Contact – welke je hebt gefactureerd voor een geleverde dienst of product
- Stad – Vestigingsplaats of Woonplaats van het Contact
- Nummer – Het factuurnummer binnen je administratie
- Datum – De factuurdatum
- Verval – De vervaldatum
- Betaald – De datum van betaling (indien de factuur is betaald)
- Bedrag – Factuurbedrag exclusief Btw
- BTW – Het Btw bedrag
Parameters
Selecteer het gewenste output formaat:
- pdf – Adobe PDF ®
- rtf – Rich Tekst Format – bijv Wordpad ®
- xls – MS Excel 2003 ®
- csv – Komma gescheiden
- xlsx – MS Excel 2010 ®
- Jaar: Selecteer het gewenste boekjaar
- Start periode: Selecteer de gewenste ‘Start’ periode voor de rapportage. Indien deze leeg wordt gelaten wordt periode 1 gehanteerd.
- Eind periode: Selecteer de gewenste ‘Eind periode voor de rapportage. Indien deze leeg wordt gelaten wordt periode 12 gehanteerd.
Na het selecteren van de gewenste parameters druk je op de knop [Toon rapport], waarna de rapportage wordt gecreëerd.
Voorbeeld van de rapportage
[heading2 heading_text=”My Heading” pitch_text=”Additional description” separator=”false”][/heading2]
Door met de cursor naar de rechter onderkant van het rapport te navigeren verschijnt de volgende (of soortgelijke control)
[heading2 heading_text=”My Heading” pitch_text=”Additional description” separator=”false”][/heading2]
Van links naar rechts voorziet deze in:
· Volledig minimaliseren van het rapport
· Volledig tonen van het rapport
· Zoom uit
· Zoom in
· Opslaan van de rapportage
· Afdrukken van de rapportage