Knowledge Base > Rapportages > Rapportage – Kostencategorieën
Het overzicht bestaat uit een 3-tal kolommen:
- Code – Product code waarmee je het Product identificeert
- Kostencategorie – Kostencategorie omschrijving
- Business / Privé – ‘Bedrijfs’ of ‘Prive’ kostenplaats
Parameters
Selecteer het gewenste output formaat:
- pdf – Adobe PDF ®
- rtf – Rich Tekst Format – bijv Wordpad ®
- xls – MS Excel 2003 ®
- csv – Komma gescheiden
- xlsx – MS Excel 2010 ®
Na het selecteren van de gewenste parameters druk je op de knop [Toon rapport], waarna de rapportage wordt gecreëerd.
Voorbeeld van de rapportage
[heading2 heading_text=”My Heading” pitch_text=”Additional description” separator=”false”][/heading2]
Door met de cursor naar de rechter onderkant van het rapport te navigeren verschijnt de volgende (of soortgelijke control)
[heading2 heading_text=”My Heading” pitch_text=”Additional description” separator=”false”][/heading2]
Van links naar rechts voorziet deze in:
· Volledig minimaliseren van het rapport
· Volledig tonen van het rapport
· Zoom uit
· Zoom in
· Opslaan van de rapportage
· Afdrukken van de rapportage