Knowledge Base > Contacten > Km administratie > Invoeren van een klantbezoek
Tevens wordt bij het vastleggen van een klantbezoek de kilometeradministratie bijgewerkt en slaat u zo 2 vliegen in 1 klap!
Voor het invoeren van een klantbezoek gaat u als volgt te werk:
Selecteer uit het menu – Contacten – Klantbezoeken – Creëer klantbezoek
[heading2 heading_text=”My Heading” pitch_text=”Additional description” separator=”false”][/heading2]
Vervolgens kunt u de details van het bezoek invoeren en vastleggen door op de knop [Creëer] te drukken.
[heading2 heading_text=”My Heading” pitch_text=”Additional description” separator=”false”][/heading2]
Het zal je opvallen dat de afstand van de rit automatisch wordt berekend als zowel Initiele KM-stand alsUiteindelijke KM-stand zijn ingevuld, of de Uiteindelijke KM-stand wordt automatisch gevuld als de Afstand wordt ingevoerd.
Door op [Toon Google Maps route] te drukken wordt de gereden of te rijden toute in Google Maps (c) getoond.
[heading2 heading_text=”My Heading” pitch_text=”Additional description” separator=”false”][/heading2]
[heading2 heading_text=”My Heading” pitch_text=”Additional description” separator=”false”][/heading2]
Op het moment dat je nu een volgend klantbezoek invoert, gaat de applicatie er van uit dat je hiermee de rit van de eerder bezocht klant, terug naar het vertrek adres wilt vastleggen. Zodoende zijn initieel de gegevens al ingevoerd, zoals Van Adres en Naar adres, Initiele KM-stand en Uiteindelijke KM-stand. Uiteraard kunt u deze gegevens aanpassen indien noodzakelijk.
[heading2 heading_text=”My Heading” pitch_text=”Additional description” separator=”false”][/heading2]
[heading2 heading_text=”My Heading” pitch_text=”Additional description” separator=”false”][/heading2]